I keep myself empty just for you to fill <3

Hade bara en lektion idag sen slutade vi. Önskar det var såhär varje fredag! Åkte hem till min älskling direkt så sitter här nu och försöker vara tyst medan han sover. Tror vi drar in till stan ikväll och ser på bio :) ska bli mysigt!

Tycker mitt strejkande har fungerat helt perfekt idag! Solen skiner och alla är glada! Det luktar verkligen vår ute och det är helt underbart bortset från att det kommer att börja blomma snart och pollen kommer döda mig. Menmen det är sånt man får ta en gång om året!
Hm, vad ska jag göra här helt ensam i min pokjväns lägenhet i tre timmar till...?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sofie!

2010-04-23 @ 17:25:36
Postat av: Anonym

vem hälsar?:P

2010-04-28 @ 01:47:26
Postat av: sofie

Mamma... :p

2010-04-28 @ 11:25:08
URL: http://makeaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0