Good News!

Fick ett mail från läkaren från Karolinska angående sommarjobbet. Han vill ses imorgon och prata vilket är helt underbart eftersom att han inte kommer kunna neka mig jobbet när han väl ser mig ;) haha nej nu ska jag inte vara allt för självsäker men det ska bli jätte roligt att få göra ett intryck på honom och höra vad han har att säga. Ska ställa mig framför garderoben strax och bestämma vad jag ska ha på mig imorgon - måste se bra ut! Har prov i akutsjukvård imorgon också, hoppas det går bra!
Vet inte varför men jag har varit riktigt seg idag. Träningen gick segt men jag känner redan hur kroppen börjar värka. Segade bort hela kvällen med ansiktsmask framför tvn och ska förmodligen lägga mig efetr detta.
I need my beauty sleep, så sov gott allesammans!



There's this place in me,
 Where your fingerprints still rest,
 Your kisses still linger,
 And your whispers softly echo.
 It's the place where a part of you will forever be a part of me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0