Forward

Jag vart väldigt rastlös efter att jag vattnade alla blommorna, ställde in disken, satt och kollade runt på Facebook och städade till och med lite så jag bestämde mig för att krypa ner bredvid min pojke! Somnade direkt vid hans sida och vaknade minst lika trött som han. Vi segade bort dagen framför tvn och köpte pizza mot kvällen. Muums!

Vi såg även Clash of the titans i 3D! Den var bra och jag lyckades hålla mig vaken fast än jag var trött. Papi hämtade mig i Älvsjö och vi snackade en massa i bilen. Snart är det dags att sälja huset, tråkigt men bra med pengar. Har i princip alla mina minnen i det där huset, många bra, många dåliga. Ibland är man så fast i det förflutna att man glömmer gå framåt helt enkelt. Kanske blir bra med en förändring.

Nu ropar mirakelkudden. Tycker faktiskt lite synd om er alla som har vanliga kuddar :(
Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0