Dream like you're going to live forever, live like you're going to die tonight.



Efter alla klagomål är det väl dags att vara lite positiv :) Nu behöver jag inte plugga mer utan helt enkelt hoppas på att allt jag har lärt mig sitter kvar i skallen tills imorgon. Ska även till Tom Tits Experiment imorgon med klassen på nån undersökning (om jag orkar det) annars åker jag hem direkt efter provet. Måste bli bättre tills på söndag...

Jag vill bara att du ska veta en sak. Jag saknar dig faktiskt. Fast än jag försöker stå emot min stolthet och säga som dig att "jag inte behöver dig" men jag tror jag gör det. Du gör ett misstag när du väljer att lita på andra istället för mig för du känner mig bättre än så. Jag hugger inte folk i ryggen och speciellt inte mina vänner. Du kanske inte vill ge vår relation en till chans men jag vill det. För den lilla delen som du tog upp av mitt hjärta står nu tom. Du sa åt mig att ta vara på det jag har och det är precis det jag gör. Ja, jag klarar mig utan dig men jag vill inte det. Jag klarar mig bättre med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0