Don't give up

Drömde en massa hemska drömmar inatt och jag visste inte vad som var sant, sen ringde Han och då förstod jag att allt var bra. Provet gick kanon, dock gick resten av dagen inte så bra. Åkte in till Karolinska för att träffa läkaren angående mitt sommarjobb. Fick vänta på honom i över en timme och det slutade med att han kom ner och sa att alla platser var upptagna men att jag kan ju söka nästa år? Jag lyckades vara trevlig och sa till och med "tack för er tid!" när jag helt ärligt tyckte att det var slöseri med tid. Jag visste redan att alla platser var upptagna men det var just därför jag kontaktade honom. Aja tack för att han försökte i allla fall!

 

Åkte till Daniel direkt efter, kände att jag behövde muntras upp. Självklart lyckades han som vanligt och kittlade mig tills jag trodde jag skulle dö av skratt :) Ikväll är det min tur att slappa och Daniel ska laga middag. Världens bästa och omtänksammaste pojkvän jag har!

 

Ska inte deppa. Bättre lycka nästa gång helt enkelt!

 


Kommentarer
Postat av: Sascha

gumman! var inte ledsen! jag förstår att det känns som slöseri eftersom de bara kunnat säga detta på telefon så slapp du hoppas och åka iväg dit. Men de kanske ville lära känna dig ifall en ny plats dyker upp! Ta det som en erfarenhet, ju fler jobbintervjuer du går på desto säkrare kommer du att bli och desto lättare kommer du att ha för att få jobb i framtiden.

Sen tycker jag att du faktiskt ska ha det här med att fota som back up plan ifall läkargrejen faller platt. Kolla bara på den här bilden. Vrålsnygg. Ärligt talat det finaste foto jag sett!

2010-04-28 @ 11:46:18
Postat av: sofie

tack gumman :) you make me happy!

2010-04-28 @ 14:51:18
URL: http://makeaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0