Dags att klaga lite?



Skoldagen var kaos.
Sov dåligt men pallrade mig till skolan ändå, fick två italienare att ta hand om som faktist var ganska roliga. Lärde dock känna fler italienare under Italienska lektionen som var hur gulliga som helst! Vi körde lite blandat Italiensk-Engelska och till min stora förvåning förstod de allting jag sa ;)
     Vi åt lunch tillsammans och efter fikat kände jag hur febern bultade i huvudet så funderade på att smita iväg till studiepass men läraren tvingade mig vara kvar och titta på när italienarna körde femkamp. Roligt.
     Lyckades smita iväg senare och kom till kemi-studiepasset när det var 5 min kvar. Tog fram böckerna med alla svåra tal jag inte förstod för att fråga läraren, när han säger att det inte ens kommer på provet... Gaaah?!
     Åkte till tumba för att hämta lilla kissemissen som kastrerades idag. Stackarn grät i buren hela vägen hem medan tusen ungar kom fram och frågade vad han heter. Armarna skakar fortfarande efter att jag bärde den tunga buren hem... Och nej jag är inte klen, katten är tjock...
     Nu är jag äntligen hemma och ska plugga lite mer... Tråkigt liv va? Höhö


Kommentarer
Postat av: Sascha

min katt är inte tjock!! hahahaha puss

2010-04-17 @ 16:10:37
URL: http://h
Postat av: Svar: Sascha

Jag vet gumman :( bortförklarara min svaghet bara (a)

2010-04-17 @ 20:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0