Ska man leka i ps så ska man leka bra!

Sometimes I just love myself...




Fotografi handlar om kameror, blixtar och vinklar men framför allt om ideer. Om någon gav dig en kamera med rätt fokus och inställningar och sa "rikta den ditåt och tryck på knappen" hade alla fått en bra bild. Tyvärr kommer ideer inte på beställning utan tar lån tid att bearbeta.

Denna bild tog jag för ungefär ett halvår sen när spegelbilden inte var min bästa vän. Så underbart att jag kan klona mig själv, stå på båda sidorna av spegeln och bakom kameran samtidigt eller hur?!

:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ar ett geni det ar darfor det blir bra. Inte pa grund av kameran eller ps eller ngt annat.

2009-04-01 @ 10:50:10
URL: http://misswrite.blogg.se/
Postat av: Ranna

Riktigt bra gjort!! Ren och skar talang samt kreativitet

2009-04-11 @ 08:12:43
URL: http://liveloveandthrive.blogspot.com
Postat av: JohannesM

Sofie looks herself in the mirrors but don´t see anything, because it can´t be two Sofie! ;)

--------

Gillar den bilden på de vis, den är ju tuff ;D



Håller helt klart med de två andra :D!

2009-04-25 @ 00:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0