Love The Skin You're In



Det handlar inte om att göra det man vill utan det man behöver.
Ibland funkar det inte och man följer sina instinkter. Man tänker inte på konsekvenserna utan gör drastiska handlingar som för med sig dumma följder.
Om alla kunde lära sig från mina misstag hade nog världen varit en vanlig skoldag.

~*~

Om någon ber om hjälp tycker jag att man ska ge allt för att åtminstonde försöka. En människa som ber om hjälp visar sin svagtet. När ska man visa sin tacksamhet om inte i situationer som dessa?

Jag vill hjälpa, men jag får inte.
Förlåt.




Kommentarer
Postat av: Sascha

Lära sig från sina misstag. Det är det de är till för!

2009-06-19 @ 16:58:00
URL: http://misswrite.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag upphör aldrig att förvånas över hur vi människor ofta vet vad som är rätt men ändå felar.. konstigt, eller hur?

2009-07-12 @ 23:33:24
URL: http://brevtillmarion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0