live up to your dreams

BIG NEWS!
Tänkte bara berätta för er som läser min blogg att den 25:e april söker jag till idol 2009! Jag kan inte ljuga och säga att det är något jag har velat göra i hela mitt liv utan tanken slog mig för bara några veckor sen. Tanken om att jag vill följa mina drömmar och kämpa för min framtid. Alla de som känner mig väl vet att jag älskar att sjunga och för första gången i mitt liv ska jag försöka satsa på det.

Ett stort tack till mina änglar Sascha, Liza och Mickan som har hjälpt mig.
<3



You can look for a lifetime.
You could love for a day.
You can think you've got everything but,
Everything is nothing when you throw it away.

Kommentarer
Postat av: Sascha

Vi är där för dig allihopa och hejar på dig!!! Jag är så stolt över dig som satsar på din passion!!! Du har talang och kommer att gå långt, tro mig!! Puss o kram gumman vi ses snart!!

2009-04-07 @ 20:34:18
URL: http://misswrite.blogg.se/
Postat av: JohannesM

Hehe vem är det som gör mästerverk vah :)

Jo du Sofie! =)

2009-04-09 @ 15:24:18
Postat av: JohannesM

Oj johannes är blind x) Såg det inte där med idol.

Hoppas du kommer in då :D och säg till om du gör det!!

och där du ska sjunga och så =). För om du kommer på tv:en så är det första gången i mitt liv jag kommer kolla på idol ska du veta ;D

2009-04-10 @ 14:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0